اثربخشی تبلیغات چیست؟

شرکت­‌های کوچک و بزرگ برای اندازه‌­­ گیری اثربخشی تبلیغات خود از آمارها یا معیارهای مختلفی استفاده می­‌کنند. این اندازه ­‌گیری­‌ها می­‌تواند برای انواع تبلیغات، از جمله؛ تلویزیون، رادیو، ایمیل، تبلیغات اینترنتی و حتی بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده شوند.

اثربخشی تبلیغاتی یک شرکت معمولا با هر چه بیشتر در معرض نمایش قرار دادن آن، به مرور زمان افزایش می­‌یابد (البته تا جایی که منجر به تنفر و دلزدگی مخاطب نشود، بلکه در شکل‌‌­گیری نگرش مخاطبان نسبت به تبلیغات موثر باشد)، اما اهداف تبلیغاتی خاصی تقریبا بلافاصله محقق می‌­شوند.

به طور کلی، زمان­‌های مختلفی برای سنجش اثربخشی تبلیغات وجود دارد که می­‌تواند نتایج مقطعی یا نتیجه­‌ی کلی از اثربخشی تبلیغات را در اختیار ما قرار دهد.

همکاری با شرکت نفت سپاهان

شرکت نفت سپاهان در غالب شرکت کیمیا اسپیدی قشم اقدام به تولید و عرضه روغن موتور و محصولات مکمل آن در داخل ایران نموده است. این شرکت در تلاش است با ارائه محصولات با کیفیت، تحت برند Speedy سهم بازار مناسبی در داخل و خارج از کشور کسب نماید.

شرکت کیمیا اسپیدی قشم در راستای ترویج برند Speedy اقدام به برگزاری کمپین های تبلیغاتی از جمله آگهی­های تلویزیون نموده است. پس از برگزاری کمپین­های تبلیغاتی مجموعه پژوهش­های تحت عنوان “اثربخشی تبلیغات” انجام می­گیرد تا میزان تاثیر این تبلیغات اندازه­گیری شده و مسیر آینده کمپین­های تبلیغاتی مشخص و روشن گردد. شرکت نفت سپاهان

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران طی قراردادی با شرکت کیمیا اسپیدی قشم درحال بررسی اثربخشی تبلیغات اخیر برند Speedy در سطح جامعه بخصوص مالکین خودروهای ایرانی است. در این پژوهش سوال هایی از جمله عادات مصرف، برند مورد استفاده و نوع خودرو پرسیده می­شود.

امید است با بهره برداری از نتایج این پژوهش قدمی در راستای بالا رفتن کیفیت و نحوه ارائه محصولات شرکت Speedy  و برندهای ایرانی برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست