همکاری با شرکت آسیاتک در تحلیل بازار سرویس‌های آنلاین فیلم و سریال
سهم بازار سرویس‌های آنلاین فیلم و سریال را از دید کاربران توسط واحد تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در همکاری با شرکت آسیاتک بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی ISQI، این همکاری در راستای تقویت سرویس‌های VOD توسط شرکت آسیاتک و به منظور بررسی بازار این سرویس‌ها صورت گرفته که طی آن شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شاخص‌های کلیدی این بازار را بررسی و نتایج حاصل به شرکت مذکور ارائه کرد.

سرویس های voad شرکت آسیاتک

شرکت دانش‌بنیان انتقال داده‌های آسیاتک یکی از برترین اپراتورهای ارائه خدمات اینترنت ثابت کشور محسوب می‌شود که در شرایط شیوع بیماری کرونا تصمیم به ارائه سرویس‌های VOD گرفته و درنظر دارد با بررسی سنجش سهم بازار، میزان تمایل افراد به نوع سرویس ارائه شده، سهم ذهنی مشتریان و بررسی کشش قیمتی، اقدام به تقویت سرویس‌های آنلاین کند.

سرویس‌هایVOD-Video On Demand یا ویدئو به درخواست، به کاربران این امکان را می‌دهند محتوای مورد نظر خود را هر زمان که می‌خواهند دریافت و تماشا کنند و رسانه‌های تعاملی این خدمت را ارائه می‌دهند که مشترکین بتوانند از آرشیو هزاران فیلم،سریال،مستند،تلویزیون آنلاین و … بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست