نظرسنجی رضایت مشتریان از کیفیت خودرو

بدون دیدگاه

مصاحبه با بیش از سه میلیون مالک خودرو در ۱۷ سال اخیر

به گزارش روابط ‌عمومی ISQI، دویستمین دوره گزارش رضایت مشتریان از کیفیت خودرو منتشر شد.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که طی ۱۷سال اخیر با بیش از سه میلیون مالک خودرو مصاحبه انجام داده، دویستمین دوره گزارش رضایت مشتریان از کیفیت خودرو را منتشر کرد.

در این گزارش میزان رضایت ۸۰۵۹۷ مشتری از کیفیت اولیه محصول در پیمایش کمتر از ۴۰۰۰ کیلومتر و در سه ماهه نخست مالکیت خودرو نظرسنجی شده است.

این ارزیابی از سال ۱۳۸۲ آغاز شده که طی آن کیفیت محصول برای خودروهای پرتیراز (به‌صورت یک‌ماهه) و برای خودروهای کم تیراژ (به صورت سه‌ماهه، شش‌ماهه و یک‌ساله) مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و اکنون شماره این گزارش به ۲۰۰ رسیده است.

نوشته‌های پیشین
رضایت مشتریان از تایر خودرو چگونه است؟
نوشته‌ی بعدی
بررسی جایگاه برندهای صنعت شوینده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست