در گزارش خودرو و خدمات ISQI مطرح شد: کمبود قطعات یدکی بیشترین مورد انتقادات و پیشنهادات در بحث خدمات پس از فروش

طبق جمع‌بندی‌های صورت گرفته توسط واحد تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، درخصوص رضایت مشتریان از خدمات خودروهای سواری و کار در طول سال 98، “کمبود قطعات یدکی” بیشترین مورد مطرح شده در بحث انتقادات و پیشنهادات از سوی مشتریان شناخته شد.

باتوجه به اطلاعات درج شده در گزارش سالیانه جامع خودرو و خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (مربوط به سال 1398)، در‌خصوص انتقادات و پیشنهادات از خدمات خودروهای سواری، “کمبود قطعات یدکی”، “دریافت هزینه بالا”، “عدم رفع ایراد”، “کیفیت پایین خدمات” و “کمبود تعداد نمایندگی” به ترتیب بیشترین موارد مطرح شده از سوی مشتریان بوده است.

خدمات پس از فروش

 

 

 

 

 

همچنین این آمار در گروه خودروهای کار، به ترتیب “کمبود قطعات یدکی”، “دریافت هزینه بالا”، “کمبود تعداد نمایندگی”، “کیفیت پایین خدمات” و “عدم رفع ایراد” ثبت شده است.

خدمات پس از فروش

 

 

 

 

 

لازم به ذکر است از شاخص‌های اصلی مورد بررسی در رضایت مشتریان از خدمات خودرو می‌توان به”شبکه خدمات پس از فروش”، “هزینه پرداختی و کیفیت خدمات”، “برخورد و پاسخگویی” و “زمان صرف شده” اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست