تحقق مسئولیت اجتماعی و همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره)

 

مرکز تحقیقات و نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در راستای تحقق مسئولیتهای اجتماعی و بهرهمندی از خدمات اقشار مختلف جامعه، به مذاکره و همکاری با کمیته امداد امام خمینی پرداخت.

در سال جاری علاوه بر تحریمها، شیوع ویروس کرونا نیز موجب شد بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ و حتی شرکت های خصوصی و دولتی و بنگاه های مختلف اقتصادی دچار ضررهای جبران ناپذیر اقتصادی شده اند و تبعات این ضررهای اقتصادی دامن کارکنان و کارگران این سازمان ها را خواهد گرفت و همچنین موجب گردید بسیاری از هم میهنان، کسب و کارهای خود را از دست بدهند.

در این میان شنیدن خبر استخدام در یک سازمان به جای تعدیل نیرو مسرت بخش و باعث امیدواری است. وISQI  یکی از این شرکت ها است که سعی دارد در جهت مسئولیت اجتماعی خود قدم بردارد.از این رو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در راستای توسعه نیروی انسانی خود در مرکز تحقیقات و نظرسنجی، همکاری تنگاتنگ و ارزشمندی را با کمیته امداد امام خمینی آغاز کرد. الزم به ذکر است طی جلسات متعدد، و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ، مقرر شد جذب 20 ٪ظرفیت موردنیاز نیروی انسانی واحد تحقیقات و نظرسنجی از افراد معرفی شده توسط کمیته امداد صورت گیرد .

 

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران  با هدف انجام مسئولیت اجتماعی با رویکرد همراهی با هموطنان عزیز، آمادگی خود را برای دریافت سوابق شغلی سایر نیروهای تعدیل شده شرکت‌های زیان‌دیده از کرونا و جذب تعدادی از این عزیزان در صورت تطابق با معیارهای استخدامی شرکت، اعلام می‌کند.

امید است دیگر شرکت ها و بنگاه های اقتصادی نیز در شرایط سخت امروز کشورمان، خدمت به جامعه و هم میهنان را بر منافع مالی و اقتصادی ترجیح دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست