صفحه اصلی
خدمات ما
سامانه ها
فیلم آموزشی گزارشات آنلاین خدمات پس از فروش صنعت خودرو
گزارشات آنلاین خدمات پس از فروش صنعت خودرو
داشبورد آنلاین فالو آپ
سامانه همکاران
فرم ثبت پیشنهاد (همراه کیفیت)
اخبار و مقالات
درباره ما
مرکز تماس
قابلیت های مرکز تماس
تیم شرکت
مشتریان شرکت
استخدام نیرو
ارتباط با ما
isqi call center
بازاریابی و فروش
واحد تحقیقات مشتری و بازار بر اساس نیاز شرکت های همکار خود و با اتکا به توانمندی های خود اقدام به تعریف خدمتی جامع برای بازاریابی و فروش خدمات و محصولات نموده است. در حال حاضر و بر اساس تحربیات گذشته تیم مجرب بازاریابی این واحد در پروژه های بازاریابی و فروش خدمات خودرو، خدمات امدادی، بیمه بدنه خودرو و بیمه های مسئولیت، فعالیت داشته و در حوزه فروش محصولات نیز پروژه های گوناگونی را فراهم نموده است.
برای تعریف بازاریابی تلفنی میتوانیم بگوییم بازاریابی تلفنی(گاهی اوقات بهعنوان فروش داخلی و یا فروش تلفنی نامیده میشود) یک روش بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده تلفنی مشتریان احتمالی را تشویق میکند که کالا ها و خدمات را بخرند. در واقع بازاریابی تلفنی فرآیند استفاده از تلفن برای تولید و ایجاد سرنخهای فروش (Lead Generation)، ایجاد فروش یا عمل جمعآوری اطلاعات بازاریابی میباشد. بازاریابی تلفنی بخشی از برنامه بازاریابی است تا تبلیغات و تلاشهای بازاریابی را به هم گره بزند.
قلمرو بازاریابی میتواند ورودی (Inbound) یا خروجی (Outbound)باشد. در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران کارشناسان بازاریابی تلفنی خبره برای بازاریابی تلفنی خروجی (Outbound Telemarketing)، با مشتریهای احتمالی تماس سرد(Cold Calling) گرفته و آنها را تشویق میکنند که محصول او را بخرند. بکارگیری بازاریابی تلفنی امروزه به دلایل مزایایی که دارد روز به روز در حال گسترش است. با استفاده از اصول و روشهای ساده میتوان موفقیت در بازاریابی تلفنی را بهطور چشمگیری افزایش داد. از جمله این اصول محیط بازاریابی تلفنی است که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با در اختیار داشتن سایت مجزا بستر مناسب برای بازاریابی تلفنی خروجی (Outbound Telemarketing ) را برای سازمانها و کسب و کارهای مختلف فراهم مینماید.
بخشی از توانمندی های حوزه بازاریابی و فروش این واحد به شرح زیر است:
• دانش تدوین فرآیند بازایابی متناسب با نیاز پروژه
• استفاده از روش های علمی در پیاده سازی پروژه ها
• اختصاص یک سایت مجزا به تیم های بازاریابی و فروش
• بیش از ۳۰ بازاریاب حرفه ای تلفنی و تیم بازاریابی حضوری
• تیم تحلیل و پشتیبانی قوی و مجرب
• امکان اجرای کل فرآیند بازاریابی از تماس اولیه با مشتری تا تحویل محصول
• استفاده از نرم افزارهای مناسب جهت تسهیل در فرآیند فروش
با توجه به توانمندی های بالا، زمان لازم برای آماده سازی، آموزش و پیاده سازی پروژه های بازاریابی و فروش در این واحد در فرصت کوتاهی قابل اجرا می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص فرآیند بازاریابی خدمات و محصولات در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می¬توانید همکاران ما در واحد تحقیقات مشتری و بازار تماس حاصل نمایید.
دیدگاهتان را بنویسید
لغو پاسخ
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند
*
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید
ارسال دیدگاه
فهرست