بازاریابی و فروش
واحد تحقیقات مشتری و بازار بر اساس نیاز شرکت های همکار خود و با اتکا به توانمندی های خود اقدام به تعریف خدمتی جامع برای بازاریابی و فروش خدمات و محصولات نموده است. در حال حاضر و بر اساس تحربیات گذشته تیم مجرب بازاریابی این واحد در پروژه های بازاریابی و فروش خدمات خودرو، خدمات امدادی، بیمه بدنه خودرو و بیمه های مسئولیت، فعالیت داشته و در حوزه فروش محصولات نیز پروژه های گوناگونی را فراهم نموده است.
برای تعریف بازاریابی تلفنی می‌توانیم بگوییم بازاریابی تلفنی(گاهی اوقات به‌عنوان فروش داخلی و یا فروش تلفنی نامیده می‌شود) یک روش بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده تلفنی مشتریان احتمالی را تشویق می‌کند که کالا ها و خدمات را بخرند. در واقع بازاریابی تلفنی فرآیند استفاده از تلفن برای تولید و ایجاد سرنخ‌های فروش (Lead Generation)، ایجاد فروش یا عمل جمع‌آوری اطلاعات بازاریابی می‌باشد. بازاریابی تلفنی بخشی از برنامه بازاریابی است تا تبلیغات و تلاش‌های بازاریابی را به هم گره بزند.
قلمرو بازاریابی می‌تواند ورودی (Inbound) یا خروجی (Outbound)باشد. در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران کارشناسان بازاریابی تلفنی خبره برای بازاریابی تلفنی خروجی (Outbound Telemarketing)، با مشتری‌های احتمالی تماس سرد(Cold Calling) گرفته و آنها را تشویق می‌کنند که محصول او را بخرند. بکارگیری بازاریابی تلفنی امروزه به دلایل مزایایی که دارد روز به روز در حال گسترش است. با استفاده از اصول و روش‌های ساده می‌توان موفقیت در بازاریابی تلفنی را بهطور چشمگیری افزایش داد. از جمله این اصول محیط بازاریابی تلفنی است که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با در اختیار داشتن سایت مجزا بستر مناسب برای بازاریابی تلفنی خروجی (Outbound Telemarketing ) را برای سازمان‌ها و کسب و کارهای مختلف فراهم می‌نماید.
بخشی از توانمندی های حوزه بازاریابی و فروش این واحد به شرح زیر است:
• دانش تدوین فرآیند بازایابی متناسب با نیاز پروژه
• استفاده از روش های علمی در پیاده سازی پروژه ها
• اختصاص یک سایت مجزا به تیم های بازاریابی و فروش
• بیش از ۳۰ بازاریاب حرفه ای تلفنی و تیم بازاریابی حضوری
• تیم تحلیل و پشتیبانی قوی و مجرب
• امکان اجرای کل فرآیند بازاریابی از تماس اولیه با مشتری تا تحویل محصول
• استفاده از نرم افزارهای مناسب جهت تسهیل در فرآیند فروش
با توجه به توانمندی های بالا، زمان لازم برای آماده سازی، آموزش و پیاده سازی پروژه های بازاریابی و فروش در این واحد در فرصت کوتاهی قابل اجرا می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص فرآیند بازاریابی خدمات و محصولات در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می‌¬توانید همکاران ما در واحد تحقیقات مشتری و بازار تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست