برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی توسط نیروهای خبره در حوزه رضایت مشتریان

آموزش در مرکز تماس علوم مدیریت نوین، رضایت مشتری را استاندارد عملکرد و تعالی برای هر مجمومه تجاری می‌داند، همچنین اندازه‌گیری رضایت مشتری، در تمامی پرسنل سازمان، انگیزه و حسی را ایجاد می‌کند تا در جلب رضایتمندی مشتریان سهیم باشند. از این‌رو اندازه‌گیری رضایت مشتریان باعث افزایش سطح بهره‌وری سازمان می‌شود. به‌منظور دستیابی به مشتری گرایی، برخی از سازمان‌ها رضایت مشتریان را به‌عنوان یک شاخص برای خود انتخاب کرده‌اند و لذا ضروری است رضایت مشتریان به یک عدد کمی تبدیل گردد؛ و این عدد باید قابل تحلیل بوده، بتواند راه‌کارهایی را در بهبود رضایت مشتریان نشان دهد.

واحد تحقیقات مشتری و بازار با 21 سال تجربه در اندازه‌گیری رضایت مشتری با دارای بودن یکی از بزرگترین مرکز تماس های کشور، در راستای ارتقا دانش سازمان‌ها از مدل‌های رضایت مشتریان، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزش سنجش و ارزیابی رضایت مشتریان می‌کند، محتوای این کارگاه‌ها در زمینه آموزش در مرکز تماس بصورت زیر می‌باشد.

تعاریف مقدماتی

تاریخچه ارزیابی رضایت مشتریان

مدل‌های ارزیابی رضایت مشتریان در جهان

طراحی پرسشنامه ارزیابی رضایت مشتریان

روش‌های مختلف وزن‌دهی به گویه‌های پرسشنامه

محاسبه امتیاز رضایت مشتریان

تحلیل نتایج و شناسایی نقاط ضعف و قوت

تعریف اقدامات اصلاحی

آموزش مدل‌های رضایت‌سنجی و روش تحلیل دیتا

آموزش روش‌های شناسایی شاخص‌های نارضایتی و ارتقاء رضایت مشتریان

متن

کارگاه آموزشی پذیرش و ترخیص

متن

کارگاه آموزشی فالو آپ

پیگیری مشتریان پس از دریافت خدمت و یا خرید محصول بخش جدایی ناپذیری از ارائه محصول و خدمت می‌باشد. پس از دریافت کالا و یا خدمت مشتری نباید رها شود. ارتباط دو طرفه با مشتری سر لوحه برنامه‌ریزی سازمان‌ها قرار گرفته است و هزینه‌های لازم برای این امر و جلب رضایت مشتریان و وفادار کردن آنان به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری تلقی می‌شود. به‌منظور ایجاد رابطه بلند مدت برد – برد میان مشتریان و سازمان، لازم است درست بلافاصله پس از ارائه خدمات و یا فروش محصول، ضمن تشکر از مشتری، وضعیت ارائه خدمت و یا محصول دریافت شده به‌طور کلی مورد بررسی قرار گیرد. چنانچه مشتری از خرید کالا و یا خدمت رضایت داشته با تشکر از مشتری، در او دلگرمی جهت پیگیر بودن سازمان ایجاد خواهیم کرد. در صورت عدم دریافت کامل خدمات و یا نارضایتی از محصول ضمن دلجویی از مشتری به او وعده پیگیری نارضایتی و رفع موارد پیش آمده جهت کسب رضایت او را خواهیم داد.

این خدمت به‌صورت عمومی به‌عنوان Happay Call نیز نام برده می‌شود. واحد تحقیقات مشتری و بازار با 21 سال تجربه با دارا بودن یکی از بزرگترین مرکز تماس‌های کشور، با توجه به ظرفیت تماس خود می‌تواند پیگیری مشتریان شما را پس از دریافت خدمت یا خرید محصول برعهده گیرد و با استفاده از نرم‌افزارهای گزارش‌گیری به‌صورت مداوم شما را در جریان نتایج پیگیری مشتریان قرار دهد.

تعداد کارگاه برگزارشده : 27 کارگاه

ساعت کارگاه: 6 ساعت

تعداد نفرات شرکت‌کننده تا کنون: 122 نفر

آموزش پژوهشگران مرکز تماس isqi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست