مرکز تماس ما 10 ساله شد

10 سالگی مرکز تماس

مرکز تماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ۱۰ سال پیش با هدف نظرسنجی از مشتریان صنعت خودرو ایجاد شد، ولی امروز صنایع متعددی برای انجام پروژه‌های نظرسنجی از مشتریان، سنجش رضایت کارکنان، پروژه‌های تحقیقات بازار، پاسخگویی به تلفن‌های ورودی (happy call) و…. از خدمات این مرکز استفاده می‌کنند.

ما امروز در حالی 10 سالگی مرکز تماس را جشن میگیریم که با تمام تلاش به سمت آینده‌ای روشن و استفاده از تکنولوژی‌های جدید قدم برمی‌داریم و در این راه به بودن در کنار شما افتخار می‌کنیم. مرکز تماس ما پیشرفت و موفقیت خود را مرهون تلاش صبورانه کلیه همکاران خود طی 10 سال گذشته است.

به همین مناسبت از نفرات برتر در حوزه‌های فروش و ارتباط با مشتریان تقدیر شد.

در این مراسم از 7 کارشناس برتر حوزه ارتباط با مشتریان و 1 کارشناس برتر حوزه فروش با حضور مدیریت واحد تحقیقات مشتری و بازار تقدیر شد.

 

نوشته‌های پیشین
رونق کسب و کارهای مجازی در سایه کرونا
نوشته‌ی بعدی
ارزیابی رضایت کاربران از کمپین های مناسبتی و تخفیفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست