افزایش رقابتپذیری اپراتورهای همراه با بررسی دلایل ترابرد مشترکین
واحد تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در همکاری با اپراتور همراه اول ، علل ترابرد مشترکین این شرکت را بررسی میکند.
هدف از این پروژه بررسی نقاط قوت و ضعف سیمکارتهای همراه اول و شناسایی انتظارات کاربران این اپراتور و دلایل ترابرد آنها به سایر اپراتورها به منظور ارائه خدمات بهتر و افزایش وفاداری مشترکین است.
ترابرد یا انتقال شماره تلفن همراه، قابلیتی است که به کاربران این امکان را میدهد تا بتوانند با یک شماره واحد از اپراتورهای مختلف تلفن همراه استفاده کرده و اپراتور خود را بدون تغییر دادن شماره تلفن همراه تغییر دهند. وجود خدمت ترابرد در اپراتورهای تلفن همراه، رقابت در میان اپراتورها را افزایش داده و درنتیجه بهبود کیفیت خدمات ارائه شده با هزینههای کمتر را منجر میشود.
علاوه بر آن موارد چون کاهش مشکلات آنتندهی و شبکه، ارائه سرویسهای جذابتر، کاهش قیمت سیمکارتهای عادی و نقل مکان بین اپراتورها بدون دغدغه تغییر شماره را میتوان از دیگر مزایای طرح ترابردپذیری شماره تلفن همراه دانست.