واحد تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، طی یک نظرسنجی اقدام به بررسی میزان کنترل و نظارت والدین ایرانی بر رفتار فرزندان زیر 18 سال خود در فضای مجازی کرده است. این نظر سنجی در همکاری با یکی از اپراتورهای همراه انجام شد که طی آن از 1522 نفر از والدین پرسش صورت گرفت.
- بنا بر نتایج حاصل از این نظر سنجی، 94 درصد از فرزندان جهت دریافت محتوای اینترنتی از گوشی موبایل استفاده میکنند.
- نکته جالب توجه در آمار بهدست آمده از این نظرسنجی اینست که با وجود بسیاری از نرمافزارهای کنترلی اینترنت و فضای مجازی، تقریبا 97 درصد از خانوادهها از این ابزار جهت کنترل محتوای مورد استفاده فرزندان خود در اینترنت استفاده نمیکنند و تنها 3 درصد از آنها با این نرم افزارها آشنایی دارند.
- همچنین نتایج نشان میدهد حدود 15 درصد از والدین هیچ نظارتی بر رفتار فرزندان در فضای مجازی ندارند و 55 درصد از والدین کودکانشان در حضور خود والدین از اینترنت استفاده میکند. علاوهبر آن حدود 20 درصد در زمانهای تعیین شده گوشی یا تبلت را در اختیار فرزندان قرار میدهند و 10 درصد از والدین نیز پس از استفاده فرزند سوابق فعالیتها را در گوشی یا تبلت بررسی میکنند.
Post Views:
۴۸۶
دسته بندی
برچسب ها
آنلاین
ارزیابی برند
اینترنت
برند
برون سپاری
تاکسی
تاکسیرانی
تایر
تجربه
تحقیقات بازار
جانبو
حمل و نقل
خدمات
خدمات آنلاین
خدمات انلاین
خدمات پس از فروش
خرید آنلاین
خودرو
رزرواسیون
رضایت
رضایت مشتریان
رفاه
سهم بازار
شامپو
شهروند
صنعت
صنعت خودرو
صنعت شوینده
صنعت لجستیک
فروشگاه های زنجیره ای
لجستیک
مرکز تماس
مصاحبه تلفنی
ناوگان حمل و نقل عمومی
نظرسنجی
همراه اول
وفاداری مشتریان
کال سنتر
کاهش هزینه
کرونا
کسب و کار
کسب و کار مجازی
کمپین
کوروش
کیفیت خودرو