برگزاری کارگاه آموزشی CSI 

اولین جلسه کارگاه آموزشی CSI( شناخت رضایت مشتری)در راستای ارتقا دانش سازمان ها از مدل های رضایت سنجی مشتریان توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای اولین بار برای پرسنل ستاد مدیران خودرو در تاریخ 3 مهر ماه 1399 برگزار شد.

علوم مدیریت نوین، رضایت مشتری را استاندارد عملکرد و تعالی برای هر مجمومه تجاری می داند، همچنین اندازه گیری رضایت مشتری ، در تمامی پرسنل سازمان، انگیزه و حسی را ایجاد می کند تا در جلب رضایتمندی مشتریان سهیم باشند.

کارگاه تحلیل رضایت مشتری از این رو اندازه گیری رضایت مشتریان باعث افزایش سطح بهره وری سازمان می شود. به منظور دستیابی به مشتری گرایی، برخی از سازمان ها رضایت مشتریان را به عنوان یک شاخص برای خود انتخاب کرده اند.

و لذا ضروری است رضایت مشتریان به یک عدد کمی تبدیل گردد. و این عدد باید قابل تحلیل بوده، بتواند راهکارهایی را در بهبود رضایت مشتریان نشان دهد.

کارگاه آموزشی CSI   ( تحلیل رضایت مشتری) در محل شرکت مدیران خودرو با ارائه مباحثی در خصوص مبانی رضایتسنجی و مدل های رایج آن ، آشنایی با روش اجرایی رضایت سنجی مطابق با دستورالعمل رضایت سنجی مشتریان صنعت خودرو ، اولویت بندی تعریف اقدامات اصلاحی، بررسی عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتریان ، آموزش نحوه استفاده از داده های داشبورد جهت تحلیل، روش محاسبه شاخص های رضایت سنجی ( ادراکی ، عملکردی، کارآیی و تلفیقی) و … و به تدریس آقای دکتر سجاد خیری ( رییس تحقیقات مشتریان شرکت) برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست