اهمیت تحلیل داده ها در صنعت حمل و نقل

 

گسترش روز افزون علم تحلیل داده و اهمیت مدیریت داده ها

در کسب و کارهای گوناگون برای تصمیم گیری مناسب باعث شده است

صنعت لجستیک و حمل و نقلتا صنایع و سازمان ها جهت افزایش فروش و بهبود خدمات خود ازخدمات

تحقیقات و بازار استفاده نمایند. صنعت لجستیک و حمل و نقل نیزاز این امر

مستثنی نمی باشد. با توجه به اینکه این صنعت یکی از صنایع بزرگ، پیچیده

و پویا در دنیاست و روزانه صدها هزار محموله و بسته در سطح کشورجابجا

می شود بنابراین ارزیابی برند صنعت لجستیک و اطلاع از نحوه رفتار مشتریان

در این حوزه می تواند در افزایش بهره وری شرکت های فعال در زمینه لجستیک مفید واقع شود.

 

واحد تحقیقات مشتری  و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

با داشتن تجربه موفق در زمینه اجرای پروژه های تحقیقات بازار

واحد تحقیقات مشتری  و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایراندر زمینه ارزیابی برند صنعت  لجستیک  می تواند در این زمینه

پاسخگوینیازهای سازمان هایی باشد که در این حوزه فعالیت

می کنند.این پروژه در فروردین و اردیبهشت 1399 در 8 کلانشهر

(تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز، کرج، اهواز و رشت)به صورت

مصاحبه حضوری نیمه ساختار یافته بسته و با تکمیل 3739 پرسشنامه اجرا گردید.

 

اهداف اجرای پروژه
  • برررسی سهم عاطفی و سهم بازار شرکت های حمل و نقلاهداف اجرای پروژه
  • بررسی میزان آگاهی از برند (اولویت ذهنی برند)
  • بررسی سهم بازار رقبا
  • دستیابی به دلایل ترجیح استفاده از برند خاص

۱ دیدگاه. ترک جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست