ارزیابی برند شامپو
طرح ارزیابی برند شامپو از نگاه مصرف کننده با روش جمع آوری اطلاعات CATI با جامعه هدف کل کشور در مرکز تماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام شد.
در این طرح 1300 مصاحبه تلفنی توسط تیم پرسشگری مرکز تماس صورت گرفت و شاخص های زیر مورد بررسی قرار گرفت.
- مهمترین ویژگی های یک شامپو
- میزان اهمیت برند شامپو و بررسی شاخص های تاثیرگذار در انتخاب
- سهم ذهنی برندهای شامپو
- سهم قلبی برندهای شامپو
- سهم بازار برندهای داخلی و خارجی شامپو
- میزان مصرف روزانه شامپو
این تحقیق در صنعت شما نیز قابل اجرا و تحلیل می باشد. این تیم توانایی ارائه خدمات تحقیقاتی در حوزه های مختلف را دارا می باشد.