ارزیابی برند شامپو

بررسی جایگاه برندهای صنعت شوینده

ارزیابی برند شامپو

طرح ارزیابی برند شامپو از نگاه مصرف کننده با روش جمع آوری اطلاعات CATI با جامعه هدف کل کشور در مرکز تماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام شد.

در این طرح 1300 مصاحبه تلفنی توسط تیم پرسشگری مرکز تماس صورت گرفت و شاخص های زیر مورد بررسی قرار گرفت.

  • مهمترین ویژگی های یک شامپو
  • میزان اهمیت برند شامپو و بررسی شاخص های تاثیرگذار در انتخاب
  • سهم ذهنی برندهای شامپو
  • سهم قلبی برندهای شامپو
  • سهم بازار برندهای داخلی و خارجی شامپو
  • میزان مصرف روزانه شامپو

این تحقیق در صنعت شما نیز قابل اجرا و تحلیل می باشد. این تیم توانایی ارائه خدمات تحقیقاتی در حوزه های مختلف را دارا می باشد.

نوشته‌های پیشین
نظرسنجی رضایت مشتریان از کیفیت خودرو
نوشته‌ی بعدی
دلایل برون سپاری تماس ها به مرکز تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست