جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در مرکز تماس isqi

مرکز تماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اقداماتی را در پسا کرونا جهت توجه به حداکثری سلامت کارکنان در محیط کاری سر لوحه فعالیتهای سازمانی خود قرار داده است که این اقدامات به شرح زیر می باشد:

از اهم اقدامات مرکز تماس ISQI در دوران پسا کرونا توجه به مبحث دورکاری بوده است که این شرکت زیر ساخت کار در منزل را به نحو احسن و با پشتیبانی کامل اجرایی نمود .نرم افزار حوزه دورکاری و در حال حاضر مرکز تماس ISQI توانسته است 400 نیروی فعال دور کار را به منظور ارائه فعالیتهای نظر سنجی و پاسخگویی مستقر نماید.

از سایر اقدامات انجام شده در مرکز تماس:

  • برگزاری تمام جلسات بصورت آنلاین
  • برگزاری دوره های آموزشی بصورت آنلاین
  • تغییر ساختار استقرار نیروی انسانی بصورت یکی در میان و نصب شیلد در محل کاری کارکنان
  • ضد عفونی نمودن کامل تمامی میزها و سیستم های کامپیوتری همکاران قبل از آغاز به کار کارکنان و به صورت مستمر و روزانه
  •  توجه به حداقل کردن سرمایه‌های انسانی در محیط کاری همراه با ایجاد فاصله گذاری اجتماعی با حضور نیروها در فضا
  • توزیع ماسک  یصورت روزانه برای پوشاندن کامل دهان و بینی کارکنان حاضر در شرکت جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا
  • تدوین و ابلاغ دستورالعملهای بهداشتی، مراقبتی و پیشگیرانه
  • تب سنجی کلیه پرسنل در دو نوبت صبح و عصر به صورت روزانه
  • تعبیه ضد عفونی کننده دستگاه اتوماتیک
  • بررسی مقالات به روز، اطلاع رسانی و تولید و انتشار محتوا
  • غربالگری مبتلایان و موارد مشکوک از طریق پرسشنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست