جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در مرکز تماس isqi
مرکز تماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اقداماتی را در پسا کرونا جهت توجه به حداکثری سلامت کارکنان در محیط کاری سر لوحه فعالیتهای سازمانی خود قرار داده است که این اقدامات به شرح زیر می باشد:
از اهم اقدامات مرکز تماس ISQI در دوران پسا کرونا توجه به مبحث دورکاری بوده است که این شرکت زیر ساخت کار در منزل را به نحو احسن و با پشتیبانی کامل اجرایی نمود .نرم افزار حوزه دورکاری و در حال حاضر مرکز تماس ISQI توانسته است 400 نیروی فعال دور کار را به منظور ارائه فعالیتهای نظر سنجی و پاسخگویی مستقر نماید.
از سایر اقدامات انجام شده در مرکز تماس:
- برگزاری تمام جلسات بصورت آنلاین
- برگزاری دوره های آموزشی بصورت آنلاین
- تغییر ساختار استقرار نیروی انسانی بصورت یکی در میان و نصب شیلد در محل کاری کارکنان
- ضد عفونی نمودن کامل تمامی میزها و سیستم های کامپیوتری همکاران قبل از آغاز به کار کارکنان و به صورت مستمر و روزانه
- توجه به حداقل کردن سرمایههای انسانی در محیط کاری همراه با ایجاد فاصله گذاری اجتماعی با حضور نیروها در فضا
- توزیع ماسک یصورت روزانه برای پوشاندن کامل دهان و بینی کارکنان حاضر در شرکت جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا
- تدوین و ابلاغ دستورالعملهای بهداشتی، مراقبتی و پیشگیرانه
- تب سنجی کلیه پرسنل در دو نوبت صبح و عصر به صورت روزانه
- تعبیه ضد عفونی کننده دستگاه اتوماتیک
- بررسی مقالات به روز، اطلاع رسانی و تولید و انتشار محتوا
- غربالگری مبتلایان و موارد مشکوک از طریق پرسشنامه
Post Views:
۳۲۹
دسته بندی
برچسب ها
آنلاین
ارزیابی برند
اینترنت
برند
برون سپاری
تاکسی
تاکسیرانی
تایر
تجربه
تحقیقات بازار
جانبو
حمل و نقل
خدمات
خدمات آنلاین
خدمات انلاین
خدمات پس از فروش
خرید آنلاین
خودرو
رزرواسیون
رضایت
رضایت مشتریان
رفاه
سهم بازار
شامپو
شهروند
صنعت
صنعت خودرو
صنعت شوینده
صنعت لجستیک
فروشگاه های زنجیره ای
لجستیک
مرکز تماس
مصاحبه تلفنی
ناوگان حمل و نقل عمومی
نظرسنجی
همراه اول
وفاداری مشتریان
کال سنتر
کاهش هزینه
کرونا
کسب و کار
کسب و کار مجازی
کمپین
کوروش
کیفیت خودرو