مشتریان از مراکز تماس چه انتظاراتی دارند؟
با مشتری خود همانگونه برخورد کنید که انتظار دارید با شما برخورد نمایند.
یکی از دغدغه های امروزه کارفرمایان و شرکتها در برون سپاری مرکز تماس دارند ، یافتن مرکز تماس مطمئن به منظور پاسخگویی به مشتریان و رسیدگی به درخواستهای آنان میباشد.
اینکه مشتریان از مرکز تماس ها چه میخواهند سوالی میباشد که با پاسخ به آن میتوان کمک شایانی در انتخاب مرکز تماس ایده آل نمود.
انتظارات مشتریان از مراکز تماس:
- پاسخگویی مناسب و راهنمایی لازم در مقابل سوالات مطرح شده توسط مشتریان داشته باشند.
- پیگیر موارد و مسائل مطرح شده باشند.
- خوش برخورد و دلسوز باشند.
- بسیار با احترام برخورد نمایند.
- صبرو شکیبایی در مقابل مشتریان داشته باشند.
- مشتری ناراضی و عصبانی را عصبانی تر نکنند.
- در دسترس باشند.
- دانش خود را به روز رسانی نمایند.
- به مشتری نوید رفع مشکل و رسیدگی به درخواستها را بدهند و به مشتری بگویند منتظر چه چیزی باشند.
- به تعهدات و وعده های اعلامی به مشتری عمل نمایند و به آنها پایبند باشند.
رییس بخش توسعه و مطالعه بازار سرکار خانم توسلیان شماره تماس مستقیم : 96621391
رییس مرکز تحقیقات و نظرسنجی جناب آقای براتی شماره تماس مستقیم : 96669005
Post Views:
۵۳۱
دسته بندی
برچسب ها
آنلاین
ارزیابی برند
اینترنت
برند
برون سپاری
تاکسی
تاکسیرانی
تایر
تجربه
تحقیقات بازار
جانبو
حمل و نقل
خدمات
خدمات آنلاین
خدمات انلاین
خدمات پس از فروش
خرید آنلاین
خودرو
رزرواسیون
رضایت
رضایت مشتریان
رفاه
سهم بازار
شامپو
شهروند
صنعت
صنعت خودرو
صنعت شوینده
صنعت لجستیک
فروشگاه های زنجیره ای
لجستیک
مرکز تماس
مصاحبه تلفنی
ناوگان حمل و نقل عمومی
نظرسنجی
همراه اول
وفاداری مشتریان
کال سنتر
کاهش هزینه
کرونا
کسب و کار
کسب و کار مجازی
کمپین
کوروش
کیفیت خودرو