مشتریان از مراکز تماس چه انتظاراتی دارند؟

با مشتری خود همانگونه برخورد کنید که انتظار دارید با شما برخورد نمایند.

یکی از دغدغه های امروزه کارفرمایان و شرکتها در برون سپاری مرکز تماس دارند ، یافتن مرکز تماس مطمئن به منظور پاسخگویی به مشتریان و رسیدگی به درخواستهای آنان میباشد.

اینکه مشتریان از مرکز تماس ها چه میخواهند سوالی میباشد که با پاسخ به آن میتوان کمک شایانی در انتخاب مرکز تماس ایده آل نمود.

انتظارات مشتریان از مراکز تماس:

  1. پاسخگویی مناسب و راهنمایی لازم در مقابل سوالات مطرح شده توسط مشتریان داشته باشند.
  2. پیگیر موارد و مسائل مطرح شده باشند.
  3. خوش برخورد و دلسوز باشند.
  4. بسیار با احترام برخورد نمایند.
  5. صبرو شکیبایی در مقابل مشتریان داشته باشند.
  6. مشتری ناراضی و عصبانی را عصبانی تر نکنند.
  7. در دسترس باشند.
  8. دانش خود را به روز رسانی نمایند.
  9. به مشتری نوید رفع مشکل و رسیدگی به درخواستها را بدهند و به مشتری بگویند منتظر چه چیزی باشند.
  10. به تعهدات و وعده های اعلامی به مشتری عمل نمایند و به آنها پایبند باشند.

 

 

رییس بخش توسعه و مطالعه بازار سرکار خانم توسلیان شماره تماس مستقیم :  96621391

رییس مرکز تحقیقات و نظرسنجی  جناب آقای براتی شماره تماس مستقیم : 96669005

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست