شروع پروژه مشاوره و بازاریابی محصولات آموزشی آنلاین با همکاری شرکت تام لند :

در سال‌های اخیر، ظهور اینترنت و استفاده گسترده از رایانه باعث رشد چشمگیری در سیستم آموزش و پیدایش این شیوه جدیدی از آموزش شده است. آموزش آنلاین توسط شرکت تام لند یک نوع آموزش است که از طریق اینترنت به دانش‌آموزان با استفاده از کامپیوتر خانگی آن‌ها ارائه می شود.

در طول دهه گذشته، این سیستم آموزشی گزینه محبوبی برای طیف گسترده‌ای از دانشجویان و دانش‌آموزانی که قصد انجام کار حین درس و یا تشکیل خانواده داشته‌اند، بوده است.

دوره‌های آموزش آنلاین تام لند از طریق بسترهایی که امکان برگزاری رویداد آنلاین فراهم می‌کنند، برگزار می‌‌شوند. مزیت اصلی این شیوه آموزش، رهایی دانشجویان از برنامه‌هایی مثل حضور فیزیکی، برنامه‌ریزی و صرف وقت در کلاس و مسیر کلاس و … است.

با توجه به موضوع همه­گیری ویروس کرونا و ترویج مبحث آموزش آنلاین، شرکت­های مختلفی در صنعت آموزش اقدام به برگزاری کلاس­ها به صورت آنلاین نموده اند. در این بین، شرکت تام­لند یکی از پیشروهای آموزش آنلاین در فضای کنکور می­باشد.

سال‌هاست که در ایران کنکور ورود به دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و همیشه برای داوطلبان چالشی بزرگ بوده است. گستردگی جغرافیایی ایران باعث شده است که دسترسی بعضی از دانش‌آموزان به منابع آموزشی و اساتید برتر محدود باشد؛ ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی آموزشی، محدودیت‌ها کمتر شده است. شرکت های آموزش آنلاین از دل این تغییرات تکنولوژی بیرون آمده است.

مرکز تماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، با بهره­برداری از جدیدترین تکنولوژی و متدهای بازاریابی روز در راستای دستیابی به اهداف معرفی منابع آموزشی کنکور به تمامی دانش­آموزان در سراسر ایران، پروژه مشاوره و بازاریابی تام ­لند را آغاز نموده است.

در این پروژه از مشاورین با سابقه و مجرب در زمینه تحصیل و کنکور بهره گرفته می­شود و امید است گامی در راستای نیل به اهداف آموزشی کلان در ایران عزیز برداشته شود.

تیم بازاریابی مرکز تماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با استفاده از دانش و ابزار مدرن و به­روز، پروژه های بازاریابی متعددی در صنایع مختلف همانند صنعت خودرو، بیمه، آموزش، استارات­آپ و اپلیکیشن و همچنین آموزش را اجرا می­نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست