اهمیت جذب و نگهداشت مشتریان
جذب و نگهداشت مشتریان و ارزیابی رضایت کاربران یکی از چالش های مهم در
هر سازمان مشتری محوری می باشد. شرکت های ارائه دهنده
خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند.
یکی از راه های موثر در این زمینه برگزاری کمپین های تبلیغاتی مختلف
و طرح های تخفیفی در بازه های زمانی خاص مانند اعیاد و … می باشد.
پر واضح است که اطلاع از سلایق و میزان استفاده از خدمات متنوع
ارتباطی مشتریان می تواند کمک بسزایی در ارائه
خدمات با کیفیت ترو همچنین طراحی کمپین های متناسب با علاقه مشتریان داشته باشد.
واحد تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
با داشتن تجربه موفق در زمینه اجرای پروژه های تحقیقات بازار در زمینه فناوری
اطلاعات و ارتباطات و بررسی رفتار مشتریان در این حوزه می تواندپاسخگوی
نیازهای سازمان هایی باشد که در این زمینه فعالیت می کنند.
روش تحقیق:
پروژه ارزیابی رضایت کاربران در کمپین های تخفیفی خاص در تیر ماه 1399 در کل کشور به صورت مصاحبه تلفنی و با تکمیل 1200 پرسشنامه اجرا گردید.
اهداف اجرای پروژه
- اندازه گیری میزان رضایت کاربران از کمپین های برگزار شده
- بررسی میزان آگاهی کاربران از کمپین های برگزار شده
- شناسایی کمپین های موفق رقبا از دید مشتریان
مقایسه رفتار متفاوت مشتریان شرکت کننده در کمپین ها با یکدیگر