اهمیت جذب و نگهداشت مشتریان

جذب و نگهداشت مشتریان و ارزیابی رضایت کاربران یکی از چالش های مهم در

هر سازمان مشتری محوری می باشد. شرکت های ارائه دهنده

ارتباطات و فناوری اطلاعات

خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند.

یکی از راه های موثر در این زمینه برگزاری کمپین های تبلیغاتی مختلف

و طرح های تخفیفی در بازه های زمانی خاص مانند اعیاد  و … می باشد.

پر واضح است که اطلاع از سلایق و میزان استفاده از خدمات متنوع

ارتباطی مشتریان می تواند کمک بسزایی در ارائه

خدمات با کیفیت ترو همچنین طراحی کمپین های متناسب با علاقه مشتریان داشته باشد.

 

واحد تحقیقات مشتری  و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

تحقیقات بازاربا داشتن تجربه موفق در زمینه اجرای پروژه های تحقیقات بازار در زمینه فناوری

اطلاعات و ارتباطات و بررسی رفتار مشتریان در این حوزه می تواندپاسخگوی

نیازهای سازمان هایی باشد که در این زمینه فعالیت می کنند.

روش تحقیق:

پروژه ارزیابی رضایت کاربران در کمپین های تخفیفی خاص در تیر ماه 1399 در کل کشور به صورت مصاحبه تلفنی و با تکمیل 1200 پرسشنامه اجرا گردید.

 

اهداف اجرای پروژه

  • اندازه گیری میزان رضایت کاربران از کمپین های برگزار شده
  • بررسی میزان آگاهی کاربران از کمپین های برگزار شده
  • شناسایی کمپین های موفق رقبا از دید مشتریانرضایت کاربران

مقایسه رفتار متفاوت مشتریان شرکت کننده در کمپین ها با یکدیگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست