اهمیت تحلیل داده ها در صنعت حمل و نقل
گسترش روز افزون علم تحلیل داده و اهمیت مدیریت داده ها
در کسب و کارهای گوناگون برای تصمیم گیری مناسب باعث شده است
تا صنایع و سازمان ها جهت افزایش فروش و بهبود خدمات خود ازخدمات
تحقیقات و بازار استفاده نمایند. صنعت لجستیک و حمل و نقل نیزاز این امر
مستثنی نمی باشد. با توجه به اینکه این صنعت یکی از صنایع بزرگ، پیچیده
و پویا در دنیاست و روزانه صدها هزار محموله و بسته در سطح کشورجابجا
می شود بنابراین ارزیابی برند صنعت لجستیک و اطلاع از نحوه رفتار مشتریان
در این حوزه می تواند در افزایش بهره وری شرکت های فعال در زمینه لجستیک مفید واقع شود.
واحد تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
با داشتن تجربه موفق در زمینه اجرای پروژه های تحقیقات بازار
در زمینه ارزیابی برند صنعت لجستیک می تواند در این زمینه
پاسخگوینیازهای سازمان هایی باشد که در این حوزه فعالیت
می کنند.این پروژه در فروردین و اردیبهشت 1399 در 8 کلانشهر
(تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز، کرج، اهواز و رشت)به صورت
مصاحبه حضوری نیمه ساختار یافته بسته و با تکمیل 3739 پرسشنامه اجرا گردید.
اهداف اجرای پروژه
- برررسی سهم عاطفی و سهم بازار شرکت های حمل و نقل
- بررسی میزان آگاهی از برند (اولویت ذهنی برند)
- بررسی سهم بازار رقبا
- دستیابی به دلایل ترجیح استفاده از برند خاص
۱ دیدگاه. ترک جدید
بسیار عالی